Powered By Blogger

söndag 1 augusti 2010

Dålig uppdatering i know (:
är för trött för att skriva något vettigt:)
Rock off har väl varit roligt,
snart ska jag fara till janina och disskutera liv (Y)

Om två veckor bor jag i norrtälje,
och de ser jag fram emot!
ska gå rodengymnasiet barn&fritid.

Nu nåndag far jag till marica i sverige och hjälper till lite på gården:)
blir där ett tag,
sen följer sanne med hit till Åland och tittar hur jag bor osv :)
Hon åker med hem sen när vi kör första flyttlasset:)

Om det finns någon som är sugen på en fin islandshäst,
så har jag en 12 årig 5 gångs valack som är hur härlig som helst!
pigg och glad alla dar,
gillar att bli ompysslad osv:)
Han måste säljas nu när jag ska flytta,
det är bittert men det är så det måste bli.
hur mycket jag än älskar honom:)

Men nej nu ska jag dra mig till janina,
sover nog hos värdens bästa man inatt,
i min egna skönaste säng!:)

slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar