Powered By Blogger

lördag 4 september 2010

Godkväll,
dåligast uppdatering ever i know :)
men så är det bara!

Iaf så nu är jag på Åland och hälsar på,
imorsen kom janina till mig jätte tidigt.
hon stod och bankade på min dörr(Y)
haha.
Nu är jag hos Lainen♥
blir här över natten (:
e lite party tonight i think :)
som gamla goa tider !
Har även träffat maddus idag:)
Det är härligt att träffa alla underbara vänner härifrån :)
Imorgon ska jag upp tidigt och umgås med min moffi♥
sen ska han fara till finland på opperation.
hoppas för allt i världen att det går bra!
annars kommer jag nog dö :p
ett liv utan honom är som ett liv utan sol.
Far tyvärr hem redan imorgon,
men det ska bli skönt att komma hem till lägenheten också :)
farmor&farfar kommer och kör mig,
för att jag inte orkar åka buss hehe.

Ska hälsa på mina underbara pisseliss ungar också imorgon:)
riktiga sötnosar!
dom e saknade.
Även hälsa på min underbarling till häst ♥
kommer bli jobbigt att sälja den mannen.
men det är bäst för honom:)
han kommer må mycket bättre:)

trivs till 100% i lägenheten och staden.
bra skola,trevligast klass kompisar.
korta vägar att ta sig :)
skönt att ta lite ansvar o så där:)
gillar läget!

nu e de party :)
slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar