Powered By Blogger

torsdag 22 mars 2012

its just a dream?

Hejsan, sorry för dålig uppdatering!
Men jag har inte själv klarat av att leva så som de senaste veckorna har varit,det har varit för mycket, har inte får vila sen ja jag vet inte när.
Så nu har jag varit hemma från jobbbet två dagar,de känns inte rätt,det gör det inte,men om man e så borta i huvet så att man inte märker att klockan ringer fast den ringt tusen gånger,och inte vaknar när man får post som man annars blir rädd och flyger upp ur sängen varje gång man får.
Ja mitt huvud är helt borta alltså,känns som att jag sitter här och drömmer om att jag uppdaterar bloggen,att jag sitter här i soffan och att jag har de möblerat på de sättet jag har det.

Fatta hur läskigt det känns när allt känns som en dröm,fatta att vara så borta i huvet att det känns som att allt du gör på dagen bara känns som en dröm.
Det är sjuk.

Har ivf satt mig ner med ett glas vin nu,minns inte när jag senast slappnade av,så jag känner att det är min tur nu,även om jag är helt gone i huvet.

Min plan var till en början med att fara till Åland i helgen,men jag vet inte om jag orkar ens det.
Fast å andra sidan ,stannar jag här så kommer jag avsolut inte ta det lugnt,jag tror ibland att jag bara inte orkar bry mig om mitt eget bästa.
Kanske något man borde börja göra?
För som jag lever nu pallar jag inte länge till,för nu är gränsen nådd känner jag.

Ikväll ska jag nog ta ett skumbad,planera hur många timmar jag skulle behöva jobba in,skriva klart min inre värld,och packa lite ifall att det blir Åland i helgen.
Redan de känns ju som alldeles för mycket i mitt tillstånd..
Men mer än det ska jag inte ta på mig ikväll iaf,tänkte kanske besöka mina vänner v&f en sväng,men jag är osäker på om det är en bbra ideé..

Kisskiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar