Powered By Blogger

måndag 8 augusti 2011

Happygirlinahappyworld?

Goddag,idag är mitt humör på toppen,fast det har varit på botten tidigare :p
Blev väckt av matte och jordan som röjde runt i huset,och sen lurades dom med att klockan var 1 så att jag måsta stiga upp fast den bara var 11:p
Sen kollade jag lite på film och sen for jag till kims jobb och pratade lite med honom(:
Och nu är jag hemma igen och om några timmar ska jag och mammis fara hem till mig :D
Så skönt att få komma hem emellanåt också!
Sen imorgon tänker jag fara ut till stallet och jobba resten av veckan :)
Har inte jobbat på hela sommarn så jag känner att det kan behövas :o och vad är bättre än att få jobba med de man älskar,bland folk man älskar ?
Ska även pussa mitt hjärtegull imorgon :D vad jag har saknat honom !


Btw så är det awesome att ha en lillebror som är 14..
Sku va härligast att inte ha någon bror alls:p

Nåja nu packa mina saker!
I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar