Powered By Blogger

måndag 29 augusti 2011

Allmänt test 1

Hur bor du: Jag bor i en etta i norrtälje helt själv,vilket jag trivs super bra med fast jag hade gärna haft en katt att gosa med på kvällarna :)

Brukar du komma i tid:De beror på om det är något jag ser framemot lr inte

Hur lång är du:Jag är inte lång

Kan du laga mat:Ja det kan jag,annars vore jag nog inte så levande nu med tanke på att jag bor själv :p

Vad jobbar du med/pluggar du:Jag går på rodengymnasiet på linjen barn och fritid,men jag är även lärling två dagar i veckan och då kommer jag i år att jobba på en skola i kvisthamra,De flesta helgerna jobbar jag även i ett stall fast jag har även tid för annat på helgerna:)

Vad har du på dig just nu:Just nu har jag bara trosor på mig

Har du någon fobi:Ja,jag gillar inte alls ormar!

Hade du en bra kväll igår: Igår var det söndag? Då hade jag en toppen kväll med en av mina
bästa vänner !

Vilket är ditt senaste inköp: Jag köpte ris och smör senast

Din favoritdryck på morgonen:Oftast oboy men har jag ont i halsen är tee inte helt fel

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Ifrån min mamma

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp det har jag

Vad hade du sönder senast:Sönder?hmm jaadu det är jag inte helt säker på

Vem snackade du med senast:Marina

Varm favoritdricka:Kanske varm oboy med marsmallows i lr hur de nu stavas

Favoritdricka när du är riktigt törstig:

Alkoholhaltig favoritdricka: Twisted

När gjorde du senast något riktigt dumt:I lördas morse?

Saknar du någon just nu: Det gör jag

Vad ska man göra för att få dig irriterad:De beror helt på vad jag är på för humör,men man ska nog göra ganska mycket fören jag blir irriterad

Någon jag stör mig på:Sthål

Intressen:Jag gillar att rida,spela fotboll och vara med kompisar osv

senaste person du kramade:Hanna

Senaste person du ringde:Kim står det i min samtalslista

Senaste person som ringde dig:Min mamma

Vad drack du senast:Loka vatten

Vill du ha barn:Ja det vill jag absolut ha!

Längtar du till din nästa födelsedag:Ja det gör jag nog!

Har rakat dina ben någon gång:Jo det har jag

Är du sugen på något nu:Nej faktiskt inte,lite sugen på att sova kanske jag är?

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker sällan kaffe

Använder du hudkräm:Inte varje dag

Attraheras du av män med skägg: De beror på hurdant skägg,lite är det väl inget fel på:p

Micro-pop eller poppa själv: micro,vet inte hur det skulle sluta annars haha

Brukar du baka:Ja det brukar jag,har blivit mer sällan sen jag flyttat hemifrån men när jag
bodde hemma bakade jag nästan varje dag

Röstade du i det senaste valet:Nej det gjorde jag inte

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Jag är super nöjd!

Vilken låt lyssnade du senast på:De minns jag inte

Har någon annan sovit i din säng inatt:Inte inatt vad jag vet? möjligen ett sånt därnt äckligt kryp med långa pen och smala vingar?

Vad tycker du är äckligt:Senor i kött

Har du pengar på mobilen:Nepp

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar