Powered By Blogger

lördag 3 september 2011

3 september! i

Hejsan hoppsan karlsson lr nåt;)
I onsdags var jag med min älskade pojke till kliniken och dom hittade inga fel som vanligt...och de tyckte att vi skulle sätta igång honom igen bara och sen komma tillbaks efter två månader igen.
Så det är vad jag har hållit på med de senaste dagarna!

I onsdags när jag kom hem så satt jag mig i badet med en ansiktsmask och bara myste
Sen fick jag ett samtal om att jag skulle komma ut,frågade om de var ok om jag tvättade håret först men nej det var det inte:o
Så jag fick nätt och jämt skölja av mig ansikts masken fören jag måste dra på mig det närmaste jag hittade och springa ut.
Sen fick vi för oss att åka till donken (i pyamaser) efter som att det var de vi hade på oss,och jag måste säga att vi hade väldigt måna blickar på oss !
Var ett hockylag där som var typ letter? mellan 16 o 19 år sku jag säga att dom var,så de var ju kul haha!
men vafan men lever ju bara en gång och inte e fan skäms jag när jag går in i en affär med ridbyxor o gummistövlar så va sku de va för fel med pyjamas på donken?
Efter de var vi ut och körde jag kom hem först vi halv 2 :p
Så då vart det sängen direkt!

Torsdag så var jag och tränade med josse och sarah på kvällen sen körde josse ut mig till staller så red jag babe och sen sov jag där och steg upp halv 6 för att hinna rida honom igen fören jag sku ti jobbet,e inte varje dag man är vaken halv 6!

Fredag så var jag på jobbet och hade lektion med några av mina gamla barn,mysigt!sedan bar det av till åland med josse och vidare på fest!

Och ikväll har vi myskväll hos josse med massa tjejer(: awesome!
Ska även ut och träffa min efterlängtade pappa ikväll:))))))))) och pussa lite på snuuudy som vi ska flytta till pappa ikväll(:

love my life (:

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar