Powered By Blogger

onsdag 14 september 2011

13/14 SEPTEMBER (beror på hur man ser på det)

Hejsan,jag har inte bloggat så mycket,även fast jag försökt med jämna mellanrum så har det inte alltid lyckats.
Har varit sjuk en hel vecka och där av inte orkar så mycket,sedan haft stallet en hel helg,och efter bara det så är man ju helt slut och orkar inte med något:p
Skolan i måndas var rätt chill,hade inte många lektioner och jag tror att min idrottslärare gillar mig (a) awesome:)
På eftermiddan for jag,emilia&frida hem till mig och drack varm choklad och bara myste.
Efter det skjutsade frida ner mig till konsthallen där jag var med min hälsopedagogiksgrupp och målade haha,jag måste säga att jag är helt klart sämst på att måla och jag tänker då inte satsa på de i mitt liv:) men det ska tydligen vara avslappnande ,vilket är bra för hälsan:)
Fören jag gick på den lektionen så fikade jag och frida också:)
Jag älskar mina vänner dom gör det verkligen värt att leva:) och jag är så glad över att jag har träffat och lärt känna alla här i sverige så snabbt och fått se hur härliga människor det faktiskt finns runt om i världen.

Skolan idag var inte så seriös om vi säger så,började 11 försov mig till gympan,efter gympan åt jag lunch ca 12.00 efter lunchen satt jag och stirrade in i en dator skärm ända till 10 över 3.. hade tydligen inga lektioner fören 10 över 3 och på den lektionen gjorde vi inget vettigt så man undrar ju vad man gjorde till skolan:p

Ska uppdatera om alla mina dagar i fortsättningen :) at least try;)

Just nu är klockan väldans mycket,jag låg och sov som ett litet barn tidigare,men sedan ringde alla och väckte mig:( så nu har jag svårt att somna om igen:/
Och det blåser typ storm ute,de e tydligen någon storm lr orkan lr va tusan det är som ska komma hit?jag säger då bara de att om det blåser storm imorgon så går jag inte till skolan!
Har dessutom jätte svårt att sova när det blåser och är oväder ute så vi får väl se hur det går att somna om..Att jag har svårt att sova när det är oväder det har jag fått av min pappa,vi är rätt lika på vissa punkter :)


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar