Powered By Blogger

fredag 9 september 2011

September 09

Jaha då var det redan Fredag igen :o
Veckan har gått väldigt fort och jag har typ bara luggit hemma,lr nja inte bara luggit hemma men jag har varit hemma från skolan och jobbet för så frisk har jag inte varit.
Hade igen feber igår och idag har jag inte hunnit mäta änu,men troligen inte!
I onsdas kväll kom även en mycket oinbjuden gäst till mig,nämligen snoren...
Den var inte välkommen kan jag ju berätta,och de har gjort de väldans tufft att sova på nätterna också!
Nu upptäckte jag just att den här otrevliga hostan också har kommit.
Nåja jag har iaf börjat nysa lite och jag har hört att det är ett täcken på att man håller på bli frisk ?vet inte om det är sant men har hört så iaf:)
Nåja idag ska jag iaf försöka städa upp hela lägenheten efter som att min far kommer hit imorgon och han blir gaaaalen om det ser ut som det gör nu,fast man kan nog aldrig städa så att han blir nöjd men:p
Lite senare bär det av ut till stallet,efter som att dom andra ska fara till åland över helgen så har jag hela stallet i helgen,men som tur e har jag lite hjälp av emilia och veronika:) skönt att inte behöva vara långt ut i skogen helt själv en hel helg!
Fast det skulle nog vart rätt avslappnande de också tror jag,men lite sällskap är aldrig fel:)

Och jag får vara me min nuttis hela helgen
Kan inte bli mycket bättre:)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar