Powered By Blogger

söndag 18 september 2011

Test dag för att jag är för borta i huvet för att skriva om de senaste dygnen.

Vad har du för TV-kanaler?
Jaadu,svt 2,kunskapskanalen,tv 4 sport,svt barnkanalen,yle 1,tv 7,tv 3,tv 5,tv 11,tv 9,tv 6,svt 1,tv 4,och någon live sportkanal?:s

Har du åkt moped någon gång?
Jo

Har du busringt någon gång?
Jo

Har du fått felparkeringsböter?
Nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Tråkigt nog så har jag inte de,men det är ett måste fören jag dör!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Grekland

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Tecknad serie oj,smambob fyrkant måste det nog vara !

Kan du alla orden i nationalsången?
Nädu

Badkar eller duschkabin?
Badkar !

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
oj,waters of elephants lr va den heter?

Chips eller popcorn?
Popcorn med ost smak:)

Vilken färg på läppstift använder du?
De e nästan så att jag borde skriva läppstift vad är det,men jag använder inte läppstift:)

Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Åt ute lr gått ut på dejt med? senast jag åt ute var med frida kall lax&potatisgratäng, samt kycklingsallad

Favoritchoklad?
kit kat

När röstade du senast?
Ingen aning

När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj förra sommarn kanske ?

Har du vunnit en prispokal någon gång?
japp:)

Klarar du att tanka själv?
jo

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?


Pepsi eller Coca Cola?
cola tror jag,men det är inte så big deal för mig

Vad var det senaste du handlade?
vaniljmunkar mmmm!

Har du kräkts offentligt?
Det har hänt

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
i do

Har du ringt något betalnummer?
Nej
Kan man vara vän med sitt ex?
Det kan man,men det finns alltid lite känslor med i bilden

När besökte du ett sjukhus senast?
I början av sommarn lr i mitten?

Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja det hade jag

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget tror jag

Vad har du i din väska?
Dom gånger jag har väska är när jag går till skolan lr ska till stallet lr bara bort,och när jag går ti skolan har jag ett block,en kalender,och mitt bankkort

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
jag brukar alltid sätta på en film och somna till den :)

Vad är du tacksam för idag?
Att jag är ledig hela dan

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar