Powered By Blogger

måndag 19 september 2011

Tråkiga stunder mitt i natten,lite mer info om mig,snart kanske ni känner mig;)

  • Är du kittlig? Jo det är jag,väldigt kittlig, även om jag själv tycker att jag är väldigt kittlig nu,så var jag tusen gånger kittligare som liten
  • Vilket är ditt favoritcafé? Det är nog café Pelikan här i Norrtälje,finns förmodligen världens godaste bakverk där + att maten är god också och personalen är alltid trevlig
  • Hur många barn vill du ha när det blir dags att tänka på det? Åtminstone 2 tror jag
  • Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Jag har både piercat mig och tatuerat mig,tatueringar är det åtminstone en till på kommande men piercingar tror jag att det räcker med
  • Vem är din bästa vän? Jag har många bra vänner,men just nu skulle jag nog säga att josse är min bästis
  • Använder du knark? Nej verkligen inte
  • Vilken är den bästa bok du har läst? Som mindre svarade jag alltid opal,men jag tror det var mest för att det var en häst bok och ett springande föl på framsida,idag kommer jag inte mera ihåg vad den handlar om.
  • Hur ser du på fysisk träning? Det får mig att må bra,vilket leder till ett riktigt bra humör både på kvällen och dan efter
  • Gillar du att sjunga? Ja det är roligt ibland,även om jag inte är den som gärna ställer mig och sjunger bland folk,så är det något jag gärna sysselsätter mig med när jag är med mina vänner
  • Tänder du på nåt ovanligt? Inte vad jag vet änu
I love you because you are different
Rebecka

1 kommentar: