Powered By Blogger

tisdag 15 juni 2010



Idag har jag sovit så gott som hela dan.
Sen när jag vakna så vart de duschen och sen bar de av på kalas till sund.
Till min mormors syster Christel som blev 61 idag.
Där fick vi tårta,bullar,kakor,muffins,kaffe osv.
Gott var det iaf:)
Sen pratade vi där om allt möjligt som vanligt.
Lägenheter,skolor,jobbb hit och dit:)
Med Chrisse går de att prata om allt!
hon är en härlig människa.
Sen tog jag bilder på hennes träd,
som jag nu har skickat till hennes kompis(Y)
Sen for vi hem ti pappa,
för att min bror tydligen sku me ti oss.
jag gick upp och gosade med missarna en stund:)
och sen som vanligt så blev det massa liv(Y)
men nåja jag ska snart flytta så då slipper jag det här:)
för dehär livet orkar ingen med:)
Har just varit och åkt några varv på stan med min kusin,
men de va ju lika dött som alltid,
detta år Åland wiihuu!:D

Imorgon ska jag vara med lainen♥
Hon har börjat friskna till:)
det är tummen upp!!!!1

På fredag far jag till sverige med min brors fotbollslag,
dom ska på läger till östhammar?
så jag tänkte fara med och titta:)
intresset för fotboll sitter kvar!
Så de blir östhammar från fredag-söndag.
På söndag far dom hem och jag tänkte fara till Marica och hjälpa till på gården:)
Där trivs jag !:)
Ska träffa Sanne när jag e där också:)
träffade henne sisst i vintras:(
long time ago,
men jag far iaf dit en vecka nu,
tänkte komma hem ti åland över midsommar om det händer något ?
fast de har jag ju inga så höga förhoppningar om.
Sen ska jag nog tillbaks till sverige mera i sommar i think:)
trivs så bra där,
och tycker om de jag gör där:)
Så till en början me så kommer jag nog hem på typ torsdag nästa vecka ?:)
nån som ska åka sissta båten med eckerö då?:)
Nej nu ska jag försöka få mig några blundar,
så jag orkar träffa lainen imorgon :D

Slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar