Powered By Blogger

fredag 18 juni 2010



Igår sov jag hos mimme.
På dan va jag me ninni,lainen&janina ♥
vi for till janina och sen satt vi där och pratade och planerade:)
spännande midsommar kommer det nog bli;)
Sen skjutsade vi hem lainen&for till hammarland å kollade på avaldi,
ninnis lilla fölis.
Sen for jag till lainen,
och vi for tsm till madde:)
där glodde vi på film!
Kom hem nångång vi 12 och då vart de sängen och mera film:)

Idag vaknade jag vi 10,för det kom nån social arbetare som sku prata med min bror då(Y)
Men sen somnade jag om tack o lov:)
fast de blev att sova ti klockan 3 då ist.
Sen va pappa hit och hämtade min bror,
sen va mamma&jag tjocka,
vi for och åt pizza:)
Sen blev de en liten städning av mitt rum,
och byka smutsiga kläder.
Sen for jag till Maddus,
var där en stund sen bar de av till shs.
där va oliver,elise&karin:)
blev bara där en stund,
sen for jag hem och kollade på film med min mor.
Packade lite gjorde jag också.
Jag blir bara borta över helgen,
så jag är hemma med sista båten på söndag (:
Det ska bli roligt faktist att fara med och kolla.
Far med 13.30 båten imorgon,
och självklart eckerö efter som att tomas är vd där haha:)
samling i godby 12.15,
före de ska jag ti banken och ta ut lite pengar,
packa det sista och kanske man hinner med en snabb dusch okej:)

Och jo jag kom in på hotell& restaurang :D
Det känns bra att jag har kommit in där!
Men jag väntar fortfarande på svar från skolorna i sverige som jag har sökt till.
Borde få svar typ 2juli tror jag.
jag ha inte bestämt mig för om jag ska gå skola på Åland lr i Sverige änu:/
vill få svaren från Sverige först iaf.
Hoppas att jag har kommit in till märsta praktiska lr roden gymnasiet(:
skulle jätte gärna gå barnutbildning!
om jag går hotell& restaurang så blir det så många år i skola.
och det sku jag inte orka.
visst sku de va kul att plugga vidare till konditor också.
Men de känns som att de blir så mycket pluggande.
fast då förstås,
så har jag ju isf två utbildningar.
Det är det väl inte heller något fel på?

Nä nu tar jag natt(:
slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar