Powered By Blogger

söndag 13 juni 2010

Sådär ja,
nu har jag tagit bort alla gammla inlägg:)
så nu kanske folk kan få titta på min blogg.

Skönt med sommarlov!
imorgon ska jag fara till eckerö och prov jobba med janina!
Det ska bli riktigt trevligt.

Idag har jag varit och hälsat på moffa på sjukhuset.
De känns i hjärtat att se honom så svag.
När han alltid visar sig stark för mig.
Men men vi ska hoppas att det blir bättre,
dom vet inte vad felet är änu,
de har tagit en massa prover,röntgat osv.
Men dom hittar inget fel.
Han ha varit där sen i fredas och han trivs inte,
mormor vill inte heller ha honom där:/
men nåja de lär väl ta ett tag fören dom hittar felet,
efter som att detta är Åland wiihuu!
Stackars morfar♥

Jag har hälsat på mina små kissungar också idag,
dom är söta:)
7 veckor& 2 dagar idag.
Det är underbart att se hur dom växer.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen!
natti
slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar