Powered By Blogger

onsdag 25 januari 2012

ärlighetstest?

1. Vad är ditt mellan-namn? Madeleine
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag vet inte riktigt,svårt att tänka sig något annat :p
3. Är du i ett förhållande nu? Nej
4. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Karin
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är med kompisar och tar det lugnt lr är ute och festar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj,jag måste säga att jag inte vet just nu
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja det har jag
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Nej
14. Röker du? Jag feströker
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Mer än ord kan säga
17. Hur mår du idag? Lite skumt faktiskt :s
18. Hur många tabletter tar du dagligen? De få gånger jag tar tabletter så är väl när jag har ont någonstans:p
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag kan ha luggit i min soffa(:
20. Bästa minnet från sommaren? Grekland med familjen (:
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Åland
22. När var du där? Kom därifrån i söndags så 3 dagar sen
23. Är du rasist? Ne
24. Har du helt svenskt ursprung? Åländskt ;)
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Åland
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja,endel saker faktiskt
28. Sköter du skolan? Just nu har jag praktik och jobbar mycket som stödperson så nu sköter jag mig, men i min riktiga skola ligger jag väl lite efter kanske.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Vg,G och Ig :)
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg
31. Vilket ämne var det? Ios, typ arbetsätt och lärande
32. Har du fått ig på ett prov? Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
34. Anser du dig vara intelligent? Njä
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Den bästa tiden i mitt liv var nog när jag var 14 år faktiskt,hade en helt underbar pojkvän och en grym häst,levde livet och allt var toppen!
36. Vilken va den värsta tiden då? Den värsta tiden var nog när jag ljög om var jag var för mina föräldrar när jag var ute och drack osv:p
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Inte änu
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej
39. Har du haft sömnproblem? Jaa
40. Hur ofta gråter du? Om jag blir ledsen,lr kommer på ledsama minnen osvosv oftare nu på senare tid,tårarna kan krypa fram lite när som helst just nu.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Umgås med nära och kära,lr stänger in mig i min ensamhet och släpper ut allt
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina vänner och min morfar
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ja det vill jag
44. Vilken klass går du i nu? BF 10
45. Vilken skola? Roden gymnasiet
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? Tror inte det?
48. Är du stolt över dig själv? Ibland
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag har vuxit så mycket de senaste 2 åren till sättet
50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag har snygga bröst :s
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ibland kanske
52. Cider elller öl? Beror på vad jag är sugen på,men både och smakar bra
53. Har du några talanger? Några stycken i guess
54. Vet du om någon är kär i dig? Nej det vet jag inte
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ibland;)
56. Vad står det i ditt senaste sms? Okej:)
57. Hur lång är du? 156 kanske? no idea
58. Hur mycket väger du? 56-58, jobbar på att gå ner något kg :)
59. Vilken storlek har du på kläderna? S & M
60. Har du svarat ärligt? jeo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar