Powered By Blogger

tisdag 17 januari 2012

Mys

Bara myser idag igen (:
I kind of like that shirt.
Idag har jag varit på jobb,när jag kom hem kollade jag mitt schema och då visade det sig att jag egentligen började först 10...då känns det ju kul att jag är var där redan 8.30...
Nåja,kanske kan ändra tider på Torsdag isf,annars skiter jag i de, det är ändå bara 1,5 timme så det är ju inte hela världen:)
Men jag kan ju känna mig duktig åtminstone!:)


Efter jobbet gick jag hem och lagade lite middag,efter det så gick och och Fredde till öb för att handla lite:) Jag handlade för way to much money,jag köpte gravljus,platsblommor,ståltråd,ansiktsmask och en godis(: Plastblommor e fan dyra,men de håller länge sen också!

Idag har jag även åstadkommit en sak(:
Har jobbat med denna i hur länge som helst!!!! Och nu är den äntligen färdig:D
Förstår varför barnen tröttnar efter hälften,12 jävla siffror,alla ska va i olika färger och de är små och väldigt svåra att hitta:o

Nåja nu ni blir det pretty little liars :) love it!

KissKiss Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar