Powered By Blogger

måndag 16 januari 2012

Beslutsångest

Hejsan,har beslutsånges över vilken klänning jag ska ha på 18 års festen på lördag,kanske ni kan hjälpa mig bestämma?:)
nummer 1
Nyårsklänningen (därav bilden som ni får ursäkta,halvnykter bild som måsta tas i hissen ;> hehe)
Den är svart baktill och paljettglittrig på fram sidan.

nummer 2
Fick hem idag,dock har jag bh på mig under vilket man inte ska ha,ser bättre ut utan bh banden!
På sidorna är det typ som nät så man visar lite hud och sen e de hål där pärlorna är,rätt läcker den med.

Svåra beslut jag har haha,nej men båda är rätt snygga så att ja hehe.

Idag har jag haft min myströja på mig:)
Den e grymt skön!!! Och varm till på de:) älskar den!
Har snott den av min mamma hihi,och ja jag måsta smygfota lite på toan på jobbet;)
Varför inte liksom:))

Men nu ni vettni bär de av på fotbollsträning ute på konstgräset,kommer bli varmt? haha nåja man ska ju röra på sig så man ska väl inte få så kallt förhoppningsvis:)) Nu dra

kisskiss rebecka


2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig också :( Vi får hitta någon dag då vi kan ses!jobbigt när jag har så långa dagar nu:(
    Men har du nåt förslag på vilken klänning?;)
    <3333

    SvaraRadera