Powered By Blogger

tisdag 28 februari 2012

i was made for you



Idag är det ingen vanlig dag vettni! För idag fyller en av mina bästa vänner 18år:D
Snart kommer Karinlainen efter mig och sen far vi på fika till Maddeleine,och grattar henne massor!
En bild på madde,när hon dricker utan att ha åldern inne.. inte okej madeleine;)) Men det händer inte fler gånger nu iaf haha:)
Stefanius har köpt en liten present till Madde,sen får både hon och Karin "en" present på Onsdag:)
Kanske inte är något jätte roligt att få i present,men jag tror att någon del av deras kroppar kommer vara glada iaf(:


Har fixat mig lite inför maddes fika,inte så mycket som man säkert egentligen skulle behövt:p Har iaf en rätt konstig frisyr:) Som absolut inte riktigt vill fastna på bild:p Men har har ni en bit av den iaf(:

Skulle vara lr är som två flätor på båda sidor som går över huvudet till motsatt sida lr hur man säger ;) och sen "pannluggen" uppsatt :) Och så ska håret ligga bakåt då.

















Så var det med den saken:)
I fredags hittade jag en av pappas gamla tröjor som jag satte på mig, den var mysig och lite söt;)



















Musse pigg :D Sånna tröjor var tydligen inne på den tiden pappa&sofia var unga berättade sofia:)
Fick även en fixer lr hur de stavas? Fick iaf en sån an Sofia:D För att jag sa att jag önskade mig det i 18års present:)

Det var väl allt jag tänkte berätta just nu:))
I love you because you´r different
Rebecka

1 kommentar: