Powered By Blogger

tisdag 7 februari 2012

UPPDATERING??????+

Idag har jag införskaffat mig lite nödvändiga saker!
Naturligt "läkemedel" mot förkylning osv,känner att jag inte tänker vara sjuk mera,så nu blir det 3 tabletter om dan i 2 veckor! Hoppas på förbättring på sjukfronten!För att vara sjuk är inte okej!!

Äppelcidervinäger brustabletter som tar bort sötsuget!Och de kan ni ger er på att ska bort,äter ju inte lika mycket godis nu som jag gjorde för nåt år sen,men nu ska jag börja med äppelcidervinäger kapslar och brustabletter och jag ska inte sluta med det!

Sen en gravlyckta som brinner i 80 timmar,känner mig tvungen att köpa en varje gång jag går till öb,för det är det minsta jag kan ge min lilla pojke nu.

Idag har jag även hunnit fika på Pelikan med fina vänner,Josephine&Sarah,när vi var klara träffade vi emilia och sen var vi till hm,hem till sarah och kissa och sen tillbaks till skolan.


Sen kan ni få en bild från helgen(:
Vi hade det jätte bra på kryssningen,kände att jag behövde den dosen av skoj!
Bade utomhus jacutzy (stavning) hade frost/is i hårena,låg och solade under solen,badade bastu med undebar utsikt,åt god mat,dansade hela natten:)
Ni får en bild från middan idag,för jag har inte alla bilder änu(:
Fredrika,Pappa,Sofia&Veronika :)

Nu ska jag fortsätta med mitt städprojekt,Pappa och Sofia kommer hit på fredag så då måste det vara städat och fint!!!!!
Detta har jag åstadkommit hittills

Har städat och torkat ur kylskåpet,det var värkligen behövligt kan jag bara berätta,torkandet alltså,jag måste säga att jag har inte torkat ur det sen jag flyttade hit,känner mig lite äcklig när jag säger de.
Men jag vet inte,det har ju inte varit så farligt smutsigt faktiskt så man har väl bara inte tänkt på det:s
Nu är det iaf rent och fint!:)
Tänkte försöka bli klar med hela köket ikväll,om jag orkar!!

KISSKISS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar