Powered By Blogger

onsdag 22 februari 2012

So many daysss

Jag har levt i 6 509 dagar,en väldans massa dagar.
Och om 66 dagar är jag så har jag åldern jag velat haft sen jag var 13år :)

Ansökte om körtillstånd i måndas,så nu är det bara att vänta!
Det är meningen att pappa ska komma hit på fredag,så då ska vi köpa teori böcker så jag kan börja läsa,för det kan man göra hur tidigt som helst utan att det skadar någon.
Med lite tur så har jag tillståndet redan i slutet av veckan.
Körkort är det jag längtar mest efter,att kunna ta mig själv dit jag vill osv!
Att kunna ta bilen ner till båten ist för att måsta ta bussen,att kunna ta sig själv ifrån båten.
Längtar!Vet inte riktigt om jag hinner ta det tills jag fyller 18,funderade annars på att gå en intensiv kurs,men då skulle jag behöva vara borta från skolan i 2 veckor,och det skulle väl inte riktigt vara uppskattat :p

Nu ska jag till skolan på en föreläsning om barnmisshandel tror jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar