Powered By Blogger

tisdag 21 augusti 2012

God afton (:
Idag har jag tvättat kläder och packat ihop mina grejer.
Fikat med mamma och lagat en smarrig sallad:)
Och kommit tillbaks hem till Sverige igen.
När jag kom i land så plockade jag upp v och for sen direkt till mitt andra hem,finns ingenstans som jag trivs bättre än där! Jag vet inte hur man ska beskriva de,men det är någonstans där man alltid är välkommen och ingen dömmer en för något.
Och lyckan som uppkommer i hjärtat sprids genom hela kroppen,jag mår så bra när jag är där:)
Men jag saknar såklart redan min pojkvän,det är ganska tomt utan honom:/
Jag hoppas verkligen att de kommer funka fast vi bor på olika ställen,de kommer nog bli lite tufft,men man måste åtminstone ge det en chans,funkar det inte så är jag beredd att ändra på saker och ting.
För när man har hittat någon som man tycker om såpass mycket,så vill man inte släppa taget.
Fast de e klart att jag får backa om han är olycklig med mig,men det hoppas jag att han inte är.

Nu somna till film:)
ni får en liten lista av nå slag för att inlägget ska bli lite längre haha!


‎1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej jag har någon bättre nu!
2. Är du singel? Nej det är jag inte
3. Är du player? Nej
4. Har du syskon? Ja
5. Första personen/personerna du vänder dig till. Min morfar
6. Favoritgodis?
 de går i perioder,men choklad går alltid hem
7. Vad drack du senast? Kaffe
8. En som du inte kan leva utan? Min morfar
9. Hur många kan du berätta allt för? 2 stycken,närmare 3
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jag tror inte de?
11. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig? Ja absolut
12. Favoritlåt? 
13. Har du något som hör till ditt ex? Ja det har jag
14. Har du någonsin kysst någon? Ja
15. Är du kär isåfall i vem? Ja det är jag,i min pojkvän
16. Favoritfilm? 
17. Favoritfärg?
18. Bästa vän? Madde,karin,carro,verro
19. Favoritprogram?
20. Är du svensk? Nej
21. En person du saknar? Just nu så saknar jag nog min pojkvän en aning
22. Var bor du? Under somarn har jag bott hos min pojkvän på åland,men nu är jag tillbaks i norrtälje
23. En underbar person. Sture blomqvist
24. sex personer som du älskar? Joel,Morfar,Marica,Mamma,Pappa,Mormor
25. Vart är du nu? i min säng
26. Röker du? Ja de gör jag,men jag planerar att sluta
27. En person som betyder mycket för dig? Joel jansén
28. Vem kan du berätta allt för? Carro
29. Favoritdjur? Häst
30. Hur lång är du? 156 ca
31. Vem gillar du? Jag gillar mina vänner
32. Födelsedag? 28 april
33. Vill du flytta, isåfall vart? Just nu har jag inget svar på den frågan..
34. En söt person? Min mamma
35. Har mest minnen med? Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar