Powered By Blogger

onsdag 22 augusti 2012

Regn !

Hejsan,
idag har jag haft en jätte bra dag:)
När jag kom till skolan så hade vi samling i vårt nya klass rum,3ornas klassrum :D
Äntligen e de sista jävla året!Sen e de slut på den här förbannade skolan ett tag iaf!!
I vart fall så fick vi veta lite nya saker och sådär,men hela dan typ så planerade vi aktiviteter inför morgondagen för 1orna och 2 orna:)
Så att vi ska få lite bf gemenskap osv,alla bara öste ut ideer och förslag,så vi vart så gott som klara redan idag:)
Lite småsaker imorgon bara:)

Efter skolan for jag till världens bästa och mest saknade tjej,sanne,hon satt på sitt golv och skruvade ihop stolar,så jag satte mig ner och hjälpte hemma:)
Sen for vi till flygis en sväng men där hittade vi inget kul...men vi hittade hennes familj :))
Efter de så for jag hem och åt lite och vilade,vilket slutade med att jag somnade,hade en jävulsk huvudverk,sen så klart ringer telefonen så då va de bara o stiga upp o fara iväg:)
Vart en lr 2 lr 3 rundor på stan med Fredde,marina och verkan :)
Körde efter en epa traktor och sen började nån tjockis i en bil följa efter oss o ja gud va jag känner att jag är för tråkig för att göra sånna saker :p
Marina o veronika tutade som galningar o ja,själv tyckte jag de var mest pinsamt :)
Men som tur var så hade vi marinas bil:)
Och regnat har de gjort som bara den,åskat o blixtrat också,tur att jag älskar sånt väder när man känner sig trygg:)

Och nu sitter jag (vaken änu) inte helt okej,men jag har suttit och kollat på lite mysiga saker hihi,och skapar lite små planer :) Mer kan jag inte skriva ut här just nu :)
Men jag kan ju säga att jag nästan längtar redan rast inget är bokat lr klart änu :)

Imorgon ska vi leka lekar med bf,+ kort dag,i år ska jag vara duktig i skolan!:)
Även ha en bra dygnsrythm så natti natti:)

Måste också skriva att första natten själv gick bra,lite tråkigt att ha en så stor säng för sig själv:(
Men vi hinner nog sova med varandra också:)
Nu är de som de är o de får man göra det bästa utav,jag har iaf världens finaste pojkvän :)

Puss o kram sov som små barn allihopa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar