Powered By Blogger

onsdag 20 oktober 2010


Bilden är inge bra,
men iaf så är jag helt blå/lila om mina fingrar:)
mysigt !
Jag la i lite blå slingor i mitt hår,
och färgen går i genom handskarna,
så jag körde utan handskar.
Skulle blitt blå anyway :)
dock inte lika blå hehe.
Jag är en duktig människa.
Men det går bort om några dagar,
så jag får leva med det bara :)
Synd att det inte är maskerad lr nåt,
då sku jag passa bra som smurf för att dom är blåa:)

Idag har jag bakat muffins,
tigermuffins med en daimchoklad bit i mitten:)
mummens !
Sen har jag varit ut till Hållsta och ridit,
det gick bra idag,
första gången jag red dom helt själva.
Men dom är helt klart ridbara nu!
Två härliga hästar måste jag säga,
jag börjar gilla båda två nu tror jag.
Fast jag gillar nog hera mest för det är lite mera action i henne :)
Det börjar bli lite i den andra tösen också.
Roligt roligt.

Imorgon blir det badhuset med Emilia&Alexander:)
Sen blir det nog att gymma med Emil.
Efter det far jag troligen till Hållsta en sväng igen.
Sedan kan det hända att en söt lite schei som heter Michelle kommer och nassar hos mig :)
see ya

Slash Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar