Powered By Blogger

tisdag 26 oktober 2010

Hallå hallå (:
blev ingen uppdatering i helgen,
hade fullt upp kan man säga :)
På fredags kvällen for jag ju på middag,
med Ninni,Micke,Karin,Patrik,Janina & Madde.
Det var riktigt trevligt !
En bild på min efterrätt :)
Och så en bild på janinas efterrätt :)
Det var riktigt god mat också,
jag åt rysk kryddoxe,
de e typ vanlig oxfilée :)

Sen efter det så for jag hem till min far,
där satt vi framför min dator i köket och sjöng till gamla låtar vi hittade :)
Ibland älskar jag verkligen att vara med min far,
synd bara att dom stunderna är ytterst få och ytterst korta.

Begravningen var riktigt fin!
Vila i frid
ÅKE OLOF MATTSSON

For sedan till janina,
dit kom även micke& ninni.
vi åt tårta (:
sen kom mammi & min lillebror efter mig (lillebror,som inte är så liten längre :> )
vi for in till stan en sväng och sen ut till sund :)
Där mammi masserade mig,
underbart!

Söndan steg jag upp klockan 5,
för att städa lite i pärlan:)
sen lyfte vi in sminkbordet och sen begav vi oss mot båten.
Senare på kvällen när jag var hemma så kom det lite folk till mig och åt middag .

Måndagen gjorde jag inte så mycket på,
var i skolan och sådär :)

Och idag har jag varit i skolan :)
Sen ut till hållsta och arbetat med unghästarna :)
i just lovin it !
Nu ska hästarna just fara tillbaks till sin ägare,
för att dom är färdigt inridna.
Lite tråkigt att inte få arbeta mera med dem,
men dom är ju klara nu så.

Lägger upp lite bilder bara för att :s


Slash Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar