Powered By Blogger

lördag 30 oktober 2010

Nu är det blivit lite dålig uppdatering igen fast jag sku bli bättre :p
Sov hos Hillevi i Onsdas, därav ingen uppdatering då.
I Torsdas sov jag hos Marica och igår kom Hillevi hit och sen var det party.

Igår visade jag unghästarna för deras ägare,
hon vart riktigt nöjd :)
Men nu är dom klara och har farit hem.
Så nu får jag rida träna med Draumur ist :)
Jag ser så fram emot tävlingen !
Den 20 november,väster om stockholm tror jag de var?
Det är så härligt att få göra det man tycker om!
Och jag måste säga de,
jag är nästan glad att jag inte valde att gå i en hästskola.
Att få göra det på fritiden räcker gott och väl :)
Även fast man ibland vill göra det hela tiden,
så är det nog bra att göra något annat också tror jag :)

Trevlig kväll igår,
riktigt kul måste jag säga.
Så nu är det te& kakor i min säng för jag är inte så sugen på mat ; )
Ikväll är det väl halloween också ,kul :)

Imorgon far jag till Åland,
och blir där hela veckan.
Jag har höstlov,
så jag ska jobba lite på harrys el (:
tjäna pengar sitter ju aldrig fel.

Igår städade jag även hela min lägenhet,
och det var inte kul kan jag bara berätta !
Tog ungefär hela dan,
men nu är det fint iaf :)
Det är ju skönt om nånting !

Kom ihåg att inatt ställer man klockan en timme tillbaks :)
Min far ringde just och berättade de för mig,
så att jag inte skulle stå och vänta på bussen i en timme imorgon och ringa till honom och klaga på att bussen är sen :)

Nu ska jag göra något,
vet inte riktigt vad men (Y)

Slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar