Powered By Blogger

tisdag 19 oktober 2010

En månad.

Oj oj, det var nästan en månad sen jag uppdaterade,
jag är inge vidare på det här :)
Till mitt försvar så har det varit rätt mycket nu..

De som bor på Åland vet vad Mattssons i Godby är,
det var min pappas kusin som ägde det,
hon hade tagit över det efter min pappas farfar.
Min pappas farfar startade företaget för många många år sen hemma i sin källare ute på landet.
Efter som att han startade det,
så tog det rätt hårt på honom när det for ur släkten.
Så i Lördas klockan 19 stannade hans hjärta:´(

Jag har aldrig träffat honom i hela mitt liv,
jag har hört så mycket om honom,
som jag gjort mig så nyfiken på honom!
Fast jag vetat att jag inte fick träffa honom,
så hade jag ändå alltid i bakhuvudet att leta upp honom.
Fråga hur allting är på riktigt,
vad som riktigt hände.
Men tyvärr,tyvärr.
Han var pigg och kry,
körde bil och for och handlade själv.
Trodde därför att jag hade all tid i värden att träffa honom,
men hans tid tog slut :/

If you wait one day too long,
you´ll lose what matters most,
it will be gone.


Så vila i frid


Denna vecka är nog den härligaste jag kommer ha i skolan tror jag :))
Måndag: föreberedelser för en intervju slutade typ 11.
Tisdag: 3 vanliga lektioner,först matte som jag faktiskt förstod ganska bra,fast provet fick jag dock ig på.. sen estetisk verksamhet som gick si sådär,va kan man förvänta sig när man valt att rita av sin häst.Sen engelska och då såg vi på film slutade 13.15
Onsdag: Är jag ledig :D:D fast jag har ett möte 10.30 men jag får lite sovmorgon och sen resten av dagen ledig så de e skönt!
Torsdag: 13.00 ska jag vara på badhuset med Emilia&Alexander och göra våran intervju,sen när vi e klara med den så får vi gå hem.
Fredag: förberadelser för redovisningen vi ska ha om intervjun, när vi är klara med det så får vi sluta: )

Rätt härlig vecka va ?:)
Hoppas att vi hinner klart tidigt på fredan så att jag hinner ta 13.40 bussen till grisslehamn,
sku inte orka åka sista båten till Åland.
Hade ju tänkt vara kvar i sverige och chilla i helgen,
min farogås skulle kommit hit med lite möbler o småsaker som jag har kvar på holmen.
Men de ville ha begravningen redan nu i helgen så jag måste fara hem på de.
Kommer bli en tuff begravning känner jag på mig.

1. 2. 3. 4.

1,testade en mössa idag,passar va ;>
2,hästman
3,Mys i badkaret ♥
4,Jag bara ÄLSKAR dom småa pimpim!


Slash Rebecka










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar