Powered By Blogger

fredag 22 oktober 2010

hallå,
Idag är det värdens mysigaste väder !
Jag älskar när det faller mjuka snöflingor ner från himlen (:
Det är både fint och mysigt :)
Dock gillade inte min cykel det lika mycket ;>
tänkte ju att det skulle gå att cykla när det inte va så jätte mycket snö i morse,
men ne,de tänkte snö hela dan,
så de va lite halt att cykla :)
Men nåja,
jag och Emilia är klara med våran redovisning:))
så jag gick hem.
Skulle igentligen gått till 20 i 5,
varför kan man ju undra...
Men tydligen:p
Fast jag ansåg att jag gjorde bättre nytta hemma en i skolan efter som att jag är klar :))

Så nu är jag hemma och ska plocka ihop lite saker,
Begravningskläder = svarta kläder,men ändå lite glassiga ; )
Middagskläder= någonting lite finare än bara jeanse och tröja kanske ? hmm!
Jobbigt med begravning faktiskt...
Vet inte om jag kommer klara av att se människor jag aldrig sett gråta förut, sitta där och gråta..
Människor som är så stenhårda på utsidan,
men hur mjuka som helst på insidan .

Så helgen spenderar jag på Åland,
åker 15 båten idag.
Sen direkt när jag kommer i land så kommer pappa och hämtar mig med min fina bil
Och så kör han mig till park,
där janina den fina har sin 19 års middag :))
Har även varit så generös att låta min farogås betala ;>

Sen på Lördan ska jag då på begravning.
Får se hur den dan slutar,
men troligen kommer jag hem med mitt i dan båten på söndag.
farogås kommer nog med,
för han är TVUNGEN att hämta ut ett paket till mig :)

Nä nu ska jag få någonting gort!!
Uppdaterar kanske inte i helgen,
you´ll see !

Slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar