Powered By Blogger

lördag 4 december 2010

En doft av nybakat när man vaknar:)

Vaknade imorsen och hela lägenheten doftade nybakat :D
Jag har lykats ;>
Hade en sanne tjej bredvid mig och en veronika i soffan:)
Var en riktigt kul kväll igår,slutade med att vi åkte taxi hem för att det var så kallt:/
Men veronika & Sanne övernattade hos mig i alla fall, vi la oss nästan direkt när vi kom hem :)
När vi hade vaknat,stigit upp och så där så gick veronika hem för hon skulle städa, även jag och sanne städade och tonade lite här, jag han inte så jätte långt igår efter som att jag kom på att jag skulle vara nere på salongen om en halv timme hehe.
Men nu ser det riktigt snyggt ut här :D
Jag är så nöjd,och jag gillar min lägenhet skarpt!
Skulle vilja mublera om lite ,det blir så enformigt annars, och jag är absolutely not en enformig människa :)
Fast tyvärr så måste jag vänta tills pappa kommer hit och hjälper mig med det,lr ja tvn kan jag inte flytta nånstans för sladden är fast spikad i väggen,och det gör så att det blir lite problamatiskt att flytta soffan :/ efter som att man gärna har soffan ungefär framför tvn :)
På torsdag så kommer pappa så de blir primus:)

Sanne har farit till sin syster nu, jag har lagat lite mat och lite efterrätt ;>
Chokladpuddig in my heart!
Hemlagad dessutom underbart :)

Så nu sitter jag här och ser på lite one tree hill avsnitt och äter en underbart god chokladpuddig
:)
Tror jag besparar mig det underbara badet tills imorgon, lr varför inte måndag ?
Känner att jag behöver få lite sömn nu, har en planlös morgon dag, lr jag ska väl plocka lite smått här hemma,vilket brukar ta längre än man tror:p
Sen måndagen så har jag ju tvättstugan.
Så jag får det riktigt upp städad,tvättat och fixat tills papposar kommer :)
Imorgon kanske stort kanske min farbror kommer och hälsar på, om dom hinner :)

Nu ska jag se lite till film och sen försöka sova:)
Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar