Powered By Blogger

torsdag 2 december 2010

Hallå,jag vet inte riktigt varför jag är vaken nu:p
Har inte varit så aktiv de sista dagarna, och nu kan jag bara inte sova !
Känner att jag måste få skriva av mig lite.

De va de här dagarna jag aldrig ville möta, jag har inget problem med det,men de värkar helt klart du ha!
Lr varför ljuga, de e väl klart att det stör mig också.
Men från början ville jag inte att det skulle bli såhär, blickarna du ger mig , i dont want it !
Det här var ditt val, inte mitt, jag kan hantera det,åtminstone försöker jag så gott jag kan!
Jag har gått igenom mycket, och även lär mig att hantera mina känslor, att inte släppa på dom för tidigt.
Om detta är bara för att du är rädd, så bara säg det?
För jag har varit livrädd från första början,och är det änu.
It wont go away :s
Jag kunde ha älskat pojken i dig, för att jag såg något bra i dig.
Mitt hjärta slår fortfarande ett extra slag när jag ser dig , det var inte mitt val att det är som det är,och ända tills det har blivit mitt val så kommer hjärtat slå.
Det skulle aldrig blivit så här från början, jag tror att vi båda två vet om det?
Det var dumt jag vet, med just då kändes det rätt ?
Fast nej det är inte sant, det slutade kännas rätt när det gick för långt.
Det är SÅ svårt att förstå, du visste, du visste precis vad jag tyckte.
Men ändå var det som att du inte brydde dig? Fast jag alltid har uppfattat dig som en bättre person ? En person som faktiskt brydde sig på riktigt?
Jag ska inte klandra nån,det kan jag inte göra,för ingen gjorde något fel.
Det bara känns så overkligt, för att det var just så här det inte skulle bli?
And i hate it :)


Nu blir det sängen så jag orkar leka med barnen imorgon (:
Finns inget jag älskar mera än att få göra vad jag älskar !
3 saker i livet,som jag alltid kommer älska lika mycket,
som mitt hjärta alltid kommer slå starkt för, som jag aldrig kommer tacka nej till att göra, som jag önskar att jag kunde göra dag och natt !
Spela fotboll, jag saknar det !
Barn !
Hästar!


Nassa sött
Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar