Powered By Blogger

söndag 28 november 2010

Tjo hej, igår var jag på marknaden en stund, träffade Madeleine Johansson :D
Även annat trevligt folk!
Efter det så körde poofi mig till Eckerö, där det var fotbolls cup så blev där resten av dan.
När jag kom hem så for jag direkt upp till stallet och började fixa på pojkelojkarna,så du e dom riktigt fina :>
Fast det är dom ju alltid ändå!
Tog även bilder på all min ridutrustning, så att jag kan lägga upp bilder if att någon är intresserad att köpa : )
Måste ju börja sälja nånstans.

Idag steg jag upp tidigt och for till eckerö, gick inte så bra för killarna idag, men bättre lycka nästa gång, det är ju faktiskt inte blodigt allvar : )
Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att madde ska komma hit, när hon kommer ska vi dra ut med fyrhjulingen och så ska vi sätta oss på något lämpligt ställe i skogen och dricka varm oboy,mmmm in my heart!
Sen blir det middag på wirrans med kill laget (:
Efter det ska jag lag mig ti färjan och fara hem : )
Home sweet home !

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar