Powered By Blogger

tisdag 23 november 2010

Hejsan,nu har jag inte uppdaterat på hela helgen :p
Har haft rätt fullt upp.
I fredas kom Danne och hämtade mig när han slutade jobbet, och så for vi hem till Hållsta.
Sen busade jag lite med Moa och Wilma :)
Efter det gick jag ut och tränade lite inför lördagen, det gick riktigt bra på fredags kvällen faktiskt !
Lite senare kom Syrran & Micke dit :)
När allt var klart i stallet så gick vi in och kollade på film och åt chips :D
som vanligt ;>
Vart en tidig morgon på lördagen sen , skulle fara halv 8 hemifrån där, så ´sku man stiga upp,äta,lasta hästar och fixa det sista som sku me :)
Två timmars bilfärd vart de sen,med en stor hund som låg över alla 3 i baksätet :)
Så klart var de första jag gjorde när jag kom dit att tappa bort min telefon (Y)
Som tur var så var micke snäll och ringde till den och då hade någon snäll människa varit och lämnat in den i cafét :)
Lite rispig var den ju,men den funkar och jag älskar min telefon, den överlever allt !
Var rät nervös sen över själv tävlingen, men det gick helt okej, kunde gått bättre och kunde gått sämre.
Det dåligaste var ju att sånna som har tävlat nm (nordiska mästerskapen) var me och tävlade mellan klass, de borde ju igentligen tävlat elit klassen.
Så jag hade rätt hård konkurans :/
Men somliga människor vill ju inte ge andra chansen att vinna tydligen :p
Ganska dumt men jaja.
Nu är det så.
Jag är inte helt missnöjd iaf, draumur gick rätt bra, var bara jag som gjorde lite fel, men det var första gången jag tävlade honom och hade hård konkurans så jag skulle säga att jag får vara rätt nöjd med att få en placeringen iaf :)
Sen bar de av hem till hållsta igen, väl framme så tog, ninni,alex,micke och jag varsin häst och red :)
Så att nästa alla hästar som behövde fick motion den dan :)
Sen kom Sanne dit :D hon sov även där för att det vart rätt sent :)
På söndan sen så gick hon hem, och jag kollade på när micke och ninni red :) tog lite bilder och filmade :)
Sen skulle vi fara och hälsa på ninnis första häst (som hon har sålt)
Vi hittade dit till slut, väl framme så höll jag på fryste tårna av mig, det har varit en riktigt kall helg tycker jag.
Sen skjutsade ninni& micke hem mig :)

Vad skönt det kändes att äntligen vara hemma!
Sen ringde ju såklart veronika och väckte mig (som vanligt) så vi for till coop och handlade lite.
Det slutade med att hon somnade hemma hos mig:p haha!
Det var inte riktigt meningen men ja vi somnade båda två så att:)
Sen igår hjälpte hon mig att städa ;D måsta städa ordentliget för att farmor & farfar skulle komma, farfar är jätte petig med städning:p
Allt måste vara precis på sin plats osv.
For ut och åt lunch med dem och sen for vi och handlade efter det så for iv hem till mig ,lagade min cykel och drack kaffe : )
Sen måsta dom fara hem , så la jag mig och såg på film:)
Senare la jag mig i badet, gud vad skönt det var alltså !

Blir inte några bilder idag för jag är i skolan :p
Och ska nu fortsätta med det jag egentligen skall göra (:

Slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar