Powered By Blogger

torsdag 18 november 2010


Hejsan hoppsan:)
Hade en jätte trevlig första dag på dagiset idag!
De här är en sånhärn dag då jag inte ångrar vad jag har valt att utbilda mig till.
Jag älskar småbarn !
Det är något av det jag gillar mest.
Det jobbigaste med dagen var att det tog 40 min att gå, och sen hittade jag inte riktigt dit så jag gick och vimsade omkring där i 20 min :p
Men förövrigt så gick det jätte bra ,alla är jätte trevliga :)

Mitt bubbelbad --->

Nu börjar nervositeten inför helgen komma hihi.
Jag hoppas att det går bra, min syster kommer ju och hejar på både mig och alex så :)
Stöd sitter aldrig fel!

Ikväll har jag bakat underbart goda kakor ,de doftar nybakt så fort man kommer innanför dörren (:
Nu ska jag försöka sova lite,somnade först 3 inatt fast jag var jätte trött,kunde bara inte sova :(
Så jag kan vara lite piggare imorgon på dagiset :D
Jag får sluta klockan 1 imorgon :) lucky me.
Sen ska jag busa lite med Veronika :)
Sen kommer Danne och hämtar mig efter jobbet så far jag till hållsta och sover,blir en rätt tidig morgon på lördag.
Ska ju ända söder om stockholm, tar nog rätt länge att köra dit,och änu lite längra med hästtransport.
Men anyway godnatt alla glada:)

Slash Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar