Powered By Blogger

fredag 26 november 2010

Goddag/Morgon
Idag är det fredag, vilket i vanliga fall betyder party, fast ne :)
Jag hade feber igår och mådde rätt dåligt,så jag tog sista båten till Åland.
Kände att jag inte ville gå till dagiset och smitta ner barnen!
Så nu sitter jag hos min pappa ute i sundsskogarna ,rätt mysigt faktiskt :>
Hade stora problem med att sova igår, fast jag var trött och slut som jag vet inte vad:s
Måste nog kolla upp detta problem ,kanske ove kan titta på de?
Jag kan sova hur mycket som helst på dagarna,men på nätterna? nä då går det inte :s
Och sen är det inte så att jag sover hela dagarna och är vaken hela nätterna heller, utan jag tvingar mig själv att vara vaken på dagarna,men kan ändå inte somna sen på nätterna :s
Aja,kom mig upp fören 1 idag iaf fast jag gärna sku ha sovit flera timmar till !

Ska nu laga mig något att äta, sen ska jag pallra mig upp till mormor och Leistur :)
saknade folk de där!
Min lilla beauty boy

Imorgon är det lillajul marknad på jankarlsgården (:
Lilla jul är som julafton fast mycket mycket mycket mindre !
Man får lite småsaker (:
I sverige firar man ju inte lilla jul ,tråkigt, fast inte är det så viktigt iaf :)
Jag skulle hellre varit på horse showen, men de hade jag helt glömt bort att var i helgen :p
Imorgon har även min brors fotbolls lag matcher ut i eckerö ,lr det är väl en cup ?
tror jag, funderade å att först gå på marknaden och sen fara ut dit och kolla kanske :)

Idag ska jag och pappa laga något gott att äta ! :D
Jag älskar den människan när vi kommer överens , (vilket inte är för ofta)
Men har hänt oftare å sista tiden, troligen för att jag bor i ett annat land nu och inte träffar honom så mycket.

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar