Powered By Blogger

onsdag 24 november 2010

Hallå:)
igår sov jag hos veronika, trevligt bara värre !
Var duktigt trötta när vi skulle upp till skolan i morse :p
Men vi pallrade oss upp iaf ! Duttiga tjejor ;>
Skoldagen var allt annat än underbar :)
Efter skolan skulle jag fara till veronika och hämta min grejer, slutade med att jag somnade där hehe :)
Sen när jag vaknade fick jag lite bråttom för att sanne skulle komma till mig efter en kvar ungefär ,
men jag han nästan hem tills hon kom iaf :)
Hon och jag har käkat tortillas idag, mumens !!
Nu sitter vi här i min säng och väntar på att en film ska laddas ner klart :)
Tänkta kika på jennifers body för att sanne inte har sett den.
Har alltid så roligt med sanne :D

Imorgon ska jag till förskolan :D
Känns som att de kommer bli jätte jobbigt att gå? tar ju 40 minuter :/
Och i det här snöovädret är det inte så där jätte frästande kan ja ju bara berätta...
Men imorgon ska vi på stolsutställning :) barnena har byggt en egen stol :D
Så det skall bli intressant !
Och sen ska det värkligen bli roligt att träffa alla barnen igen !
Även om det ska bli fruktansvärt jobbigt att gå dit,men det är nog värt det sen i slut ändan :)
Jag älskar att arbeta med barnen ! Dom är så himla goa !
Men skulle aldrig vilja lämna dem hehe (a)
Men det måste man ju göra !
Ångrar iaf inte att jag valde att vara lärling (:
Längtar lite tills morgon dagen faktiskt : )

Det är så hemskt med killar som först tex kan säga att de älskar en och sen nån dag efter säga att de bara vill vara kompisar.
Vad är de rädda för? för rädda för något måste de ju vara?
Det är ju ungefär så? citerar en kille i min klass "är hon snygg? är hon blondin lr brunett? jag har lärt mig att blondiner är oseriösa och brunetter är så seriösa"
Det behöver ju nu inte stämma, men om det är den synen killar har på tjejer ?
Så säger den här bilden mycket !
Men killar som inte är ute efter något seriöst letar bara efter blonda tjejer,
och killar som är ute efter något seriöst letar efter brunetter.
Men sen att killar letar,men när de har funnit det, inte vågar gå vidare ?
Jag tycker att det är så löjligt, även om man har blivit sårad förr, så betyder inte de att man måste bli det igen!
Alla tjejer är olika, bara föra dens ex sårade den betyder inte de att nästa tjej han har ska göra det ?
Man måste ju våga ge folk chanser, ger man ingen chans så kan man inte veta hur det kan bli .
Om man ger en chans, kanske det visar sig att bli hur bra som helst ?
Vem vet vad man kan gå miste om ?
Det är synd när det blir så .
Jag vill bara säga till alla, att man ska komma ihåg att detta som står på bilden.
Tycker jag iaf, för det är faktist alltid värt de, jag menar man får alltid lära sig något !
Antingen får man lära sig något bra lr något dåligt.
Men det är ändå alltid något !
Det tycker jag att är viktigt, allt i livet kan inte bara vara bra, man måste ha gått igenom ett dåligt förhållande för att sendan kunna ha ett bra !
Man kan ju inte förvänta sig att förhållanden alltid är perfekta ?
Det finns bråk i alla förhållanden, men oftast går de att lösa, i vissa lägen går det inte.
Men då har man bara lär sig något nytt?

Nu ska jag nassa
Slash
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar