Powered By Blogger

onsdag 17 november 2010

Liten uppdatering kanske sitter på plats? (:
Klockan är 23.58 och har har problem att sova,kan vara för att jag börjar bli lite nervös för imorgon.
Kan också vara bara för att jag har fått in lite fel dygnsrytm :/
När man var mindre fanns det aldrig något att vara nevös för,man tog allt som det kom,varför kan det inte vara så nu också ?
Minns ni när man var små, då kärlek var en puss på kinden.
Ja,om livet skulle vara lika enkelt som när man var liten...
Men jag gillar mitt liv , jag ser varje problem som en möjlighet.
Problem är väl till för att lösas, hur tufft det än är !

Jag saknar min lill pojke plays
Förut när man hade problem, så var det han man gick till, han man sökte hjälp av, för att han förstod, bättre än ni kan ana.
Att ha någon så betydelsefull i sitt liv är nog en gåva, att ha 2 så betydelsefulla saker i sitt liv.
Någon kanske visste att jag skulle få en tuff tid i mitt liv.
Jag tackar outhärligt för att jag har fått min Underbara Leistur & min underbara morfar.
Det är det mest värdefullaste jag har i mitt liv,skulle aldrig vilja släppa taget !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar