Powered By Blogger

onsdag 22 december 2010

Att man får "Man får kyssa många grodor innan prinsen kommer" stämmer nog :)

"Ordning är till för idioter, genier behärskar kaos" Något man kan knäcka ur sig om man har stökigt hemma:)

"Det är viktigare hur vi lever
än hur länge vi lever" Detta tycker jag är ett bra citat.

"Den som spar han har - fast inte så roligt" tänker på min bror när jag läser detta haha

"Först vid förlusten av det ägda
förstår man dess värde" det är lite som "you dont know what you got untill your missing it alot "

har haft lite småtåkigt ikväll så jag kollade in lite citat :)
kommer säkert mera nångång snart:)
Iaf så har jag varit sjuk i mera än en vecka nu, det börjar släppa nu!
Äntligen,skönt! Fast snoren besvärar mig änu..
Men jag känner mig mycket piggare:)
Fick jullov idag,skönt, fast jag har haft jullov i en vecka redan ungefär men hehe:)
Mitt riktiga jullov fick jag idag :)
Och imorgon bär det av till Åland med Veronika, härligt:)
Har samlat ihop lite spel och en kortlek som vi ska underhålla oss med på båten!
När vi har kommit fram så ska jag fara och träffa min under(liga)bara ;> vän madeleine :) saknar alla mina underbara vänner från holmen !

På kvällen ska vi några stycken sätta oss i snön på mammas gård och dricka varm choklad (a)
Lite sådär vintermys :) och vad kan bli bättre än vintermys med folk man älskar :)

Sen blir jag på åland tills den 28 då far jag hem igen :)
Dels för att möta sanne,dels för att hon ska lägga i hårförlägning på mig, dels för att jag antagligen gärna vill komma hem och slappna av lite efter 5 dagar med min knasiga familj:)
Ska lägga in ett litet smakprov på hur jag kommer se ut sen med hårförlägning:)
även en bild på min grymt mysiga mössa som jag fick av min pappa :
)


Får se när det passar sig att uppdatera nästa gång, har varit lite dåligt nu när jag har varit sjuk :/

slash
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar