Powered By Blogger

tisdag 7 december 2010

Hmm, söndagen blev en överhoppad dag...


Klockan är väldans mycket :/
Och ännu en gång kan jag inte sova, it sucks !
Hoppade över att skriva i söndags ser det ut som, men på söndan tog jag det ganska lugnt nästan.
På kvällen ringde mina knasiga vänner och skulle ha med mig ut på en fest, jag var helt inställd på att säga nej vad dom än sa,var helt inställd på att det var MIN kväll ,bara för mig själv.
Slutade med att först ringer den ena,sen den andra och till slut den tredje, vilket slutar med att jag ska vara påklädd efter en kvart... och jag for ut iaf, men jag hade riktigt trevligt iaf!

Idag har jag varit i tvättstugan i princip hela dan, var lite trögt att stiga upp i morse, men jag kom mig ner till tvättstugan till klockan 12 i alla fall, sen satt jag där tills klockan 4, bykte (tvättade som man säger i sverige) 5 st maskiner iaf, otroligt att man kan ha så mycket tvätt haha !
Men jag skyller på att jag faktiskt är tjej & att jag faktiskt bara har 2 tvätt tider i månaden.
När jag väl var klar så for jag till veronika och testade hennes nya kaffe apparat grej :s man kan tydligen laga massa olika drycker med den, men varm choklad var lätt min favorit!
Sen åt jag middag där, efter ett tag gick jag hem för att ha MIN egen kväll en liten stund, så de blev att ta ett underbart skönt bad,med ansiktsmask och hårinpackning, mysigt !
Skulle lägga mig tidigt också var planen så att jag skulle vara utvilad tills skolan imorgon men neee, de tycktes inte bli så...
Frågan är hur jag nånsin ska komma upp imorgon:/
jag kunde skippa matten och komma först efter maten ?
Fast jag vill vara duktig och komma på matten !
Det suger att vi har en timme matte på morgonen sen 3 timmar hål,lr typ 3,5 med lunchen :p
Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar