Powered By Blogger

fredag 3 december 2010

Hejsan hallå(:
Hade en underbart rolig dag igår på dagiset , var lite jobbigt att gå i 40 minuter fram o tillbaka men what ever :)
Inget är gratis här i livet.
Det var länge sen jag åkte så mycket pulka som jag gjorde igår, lr inte pulka utan de hade nå madrasser typ:)
Men det var roligt !
Idag är dagiset stängt och jag är ledig, de känns både bra och lite tråkigt, skulle inte varit helt fel att vara och leka med barnen idag också, fast jag behövde verkligen där här sömnen också så att :)

Som sagt, underbart med sovmorgon!
Lite jobbigt att vakna och se allt som måste göras under dagen :/
Så mycket att göra fast man varken har skola lr jobb denna dag ...
Well så är det att bo själv, bara att ta tag i det och leva med det :)
Har en massa massa tvätt, just nu ligger det lite överallt :/ ska fixa det och sen har jag bokat tvätt tid på måndag för då är jag också ledig.
Ska bli skönt att få tvättat,är duktigt mycket denna gång, jag sparar det alltid tills det är massvis och då måste jag tvätta massa maskiner :p tur att jag har maskinerna i 4 timmar denna gång :)
Det bittra är ju att jag inte har någonstans att hänga upp all tvätt, fast nu har jag ju även tork rummet i 4 timmar, så kanske jag kan få lite kläder torra och inte behöver hänga upp allt över hela lägenheten :p
Så kan säga att jag har en rätt stor städdag idag ?
ska bli så skönt att få byta sängkläder :)
Det är det mysigaste som finns nästan, att ny duschad krypa ner i en nybäddad säng , man sover så skönt då:)
Hade även tänkt lyxa till det lite och laga knäck idag, om tiden räcker :)
En bild på min lilla bäbis för att göra inlägget lite roligare att läsa ;>

Lite senare så kommer Sanne hit också, älskar att umgås med henne, är så glad att jag har träffat henne !
Jag kommer ihåg första gången jag var ensam hemma hos Marica,
och hon sa att jag kunde bjuda sanne på mat om jag inte hade nåt emot henne :)
Haha, så glad att vi träffats iaf :D
Vi tänkte gå på en liten fest ikväll, dock går vi nog båda nyktra.
De känns som en bra grej, min mamma var alltid rädd att jag skulle växa upp för fort, kanske hon har rätt, kanske jag har växt upp för fort?
Visst jag ser den brinnande glädjen i att festa och ha roligt, men jag har även lärt mig att se den brinnande glädjen i att ha kul utan alkohol : >

Nu ska jag sätta igång och göra nåt !
Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar