Powered By Blogger

måndag 2 maj 2011

Efter som att jag inte har något vidare viktigt att skriva/berätta idag så får ni en bild på en bubbla från i fredas,såp bubble blåsning!:)

Jag mamma och veronika åt glass i Söndas :) jag och mamma åt långafarbron isglassar :) mamma ville igentligen ha en lille anna glass, men de var slut, så de var ett väldans liv för att hon inte fick den haha ! Min mamma är härlig ibland:)
Efter att vi hade ätit glass så for vi och handlade,efter de skjutsade vi hem Veronika, så här såg hennes hiss ut när vi hade plockat ut alla hennes saker ur bilen och lagt dom i hissen :) Lycklig var nog hon för att hon hade en hiss! Hon som bor bara en trappa upp, själv bor jag tre trappor upp och har ingen hiss, det är rätt underbar ibland..:)

Imorgon ska jag till dagiset,vilket ska bli väldigt rolligt nu när jag har varit borta mer än en vecka och har saknat alla barnen! Imorgon ska vi även ha gårdsfest där,så alla föräldrar är bjuda dit och så blir de väl att grilla korv,leka lite och sådär :) + en liten uppvisning av barnen, spännande :)
Vad jag älskar dom där klara glittrande glada ögonen som barnen får när som får uppträda för föräldrarna,när dom får känna sig bäst bara för en stund :) Om det så är den bråkigaste eller den blygaste, så ser man ändå alltid dom där ögonen, man får en sån härlig känns i hela kroppen!

Nu blir det nog sängen för mig efter som att jag ska upp till dagiset imorgon:)

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar