Powered By Blogger

onsdag 25 maj 2011

sovmorgon(:

Godmorgon ! Idag har jag sovmorgon och hur skönt är inte de? nog för att jag har städmorgon i stället,men de är inte alltid man har tid till att städa!
Igår kväll städade jag golvet osv, i morse damsög jag och nu har jag just plockat lite redigt i ett av mina skåp :)
De har jag så länge velat göra men jag har aldrig tagit mig ork eller tid till de, men nu känns de riktigt bra :)
Ska se om jag orkar skura golven också fören jag börjar jobba, annars blir det nog mycket småplock! På något vis så är jag lite taggad till att få det fint här , varje gång jag städat säger jag att jag aldrig ska oreda igen,men det brukar ju inte riktigt funka :p
Men man mår så bra när det är rent och fräscht! Och så känner man sig rätt bra som har åstadkommit det också.
Nu ska jag fortsätta med mitt !

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar