Powered By Blogger

lördag 21 maj 2011

Huuuuuset ♥



Har ingen vettig bild på huset i sund, men i alla fall så har ju det blivit värderat eller va de heter och på tisdag ska dom komma dit och fotta rummen.
De känns ja jag vet inte vad jag ska säga men rätt bittert ändå! med tanke på att jag har bott där sen jag var 4 ?och det har alltid funnits där.
Att kunna ha ett stor hus mitt ute på landet där de finns nästan allt man behöver för att må bra.
Det kommer nog bli rätt tufft måste jag säga efter som att jag älskar det där och de har alltid varit vårat ställe ända från första början.
innerst inne så hoppas jag nog på att ingen vill köpa det hihi :) för det kommer alltid att vara mitt ställe!
Fast mest synd tycker jag nog om pappa , efter som att de är han som har slitit för att överhuvudtaget få huset att stå.och jag vet hur mycket han också tycker om huset egentligen fast de är långt från centrum osv men det är just det där lugnet man får av att vara borta från alla civilisation ,de e helt underbart att ha ett så stort hus ute på landet, man känner sig inte de minsta instängd eller isolerad heller.

ÅHH,ja jag kommer att sakna det i alla fall.

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar