Powered By Blogger

söndag 22 maj 2011

Leisssssss


Idag saknar jag min Leistur pleistur...
Han är hela min värld och kommer alltid vara,men det är väl lika bra att vänja sig vid att inte kunna träffa honom varje dag.

Idag följer mammis med mig hem till Sverige,så vi ska väl handla lite och så där :)
mysipys,har inte övat alls på provet,men jag o mamma kanske hinner göra det lite sen senare!
Förövrigt så ska det bli underbart med dagis imorgon!
På tisdag kommer sanne och busar med mig och klipper av mina underbara toppar..+att det t nationella då också.
På onsdag börjar jag 11 och slutar 6.
På torsdag börjar jag 6 och slutar 1 och då är min handledare tillbaks +att det är min sista dag :(

Nu måste jag klä på mig så vi hinner me båten(:

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar