Powered By Blogger

fredag 20 maj 2011

Mer än en vecka sen jag uppdaterade sist :p de känns bra!
¨
I alla fall så är jag på väg till Åland nu. Har haft en härlig vecka på dagiset !
Igår var de förskolans dag man kan ungefär säga att förskolan fyllde år, vi hade dit en del gäster och hade 5 kamp,ansiktsmålning,fiskedamm och så bjöd vi på korv :)
Jag jobbade även över 3timmar, så jag var på dagiset i 10 timmar igår,de kändes kan jag lova !
Skulle ha jobbat 4 timmar idag men jag fick ledigt, lyxigt (a) Både min handledare och lärare var sjuka idag annars så skulle vi haft lite betygskritiker idag men då blev det inte så jag fick ledigt :D
Jobbigaste är ju att jag bara har 3 dagar kvar på dagiset nu :/ de känns tufft ! får se hur man klarar det :) kommer att sakna alla underbara barn väldigt mycket.

Ikväll ska jag och Lainis grilla, mysigt ! jag är verkligen på lite Lainis humör idag:) så det är trevligt.

Skulle ha uppdaterat förra veckan på min lellis födelsedag, han blev 14 år förra veckan, och det är faktiskt lite såhär att uj vad tiden går fort! i 13 år och 2 månader har vi haft Legend, en helt underbar tid har det förstås varit ,men den har gått alldeles för fort:p

Nästa vecka har jag 3 dagar på dagiset,en i skolan och en hemma så de blir en rätt chill vecka !
veckan efter de har jag 3 dagar i skolan sen tar jag sommarlov ! och drar till Grekland:D
Bara två veckor kvar snart :) spännande!

I love you because you are different
Rebecka.

p.s jag har kallt om fötterna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar