Powered By Blogger

söndag 20 mars 2011

Aktiv?

Jag känner mig inte så jätte aktiv här :p

Min bejbis har flyttat till sverige,med lite tur har jag honom såld fören sommaren?
Ska väl försöka skriva ihop lite annonser igen är planen !
Så länge han har det bra så är jag lycklig:)
min stiliga pojke(:



Min morfar har fyllt år,jag köpte en skjorta till honom och tryckte "världens bästa morfar" på ryggen :) Han vart jätte glad och började nästan gråta, han skulle ha den på dig varje söndag (:
Jag älskar nog min morfar mest på denna jord!



I fredas var jag ledig från dagiset, på torsdan hade vi pyjamasparty riktigt mysigt:)
Har haft en riktigt trevlig helg på Åland, skulle gärna varit lite mera med min pappa men:/ han ville att vi skulle ha kollat på resor i helgen..en man med mycket drömmar:)
Men i helgen har jag tagit de rätt lugnt och vara sett allmänt skabbig ut:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar