Powered By Blogger

tisdag 1 mars 2011

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Det här får mig att gråta, vad som får mig att gråta?
Tanken på att aldrig mera få se Leistur är ganska ledsam , när jag tog beslutet om att sälja honom så fällde jag nog någon tår.
Efter som att han är något av de bästa jag har ,och en större del av mitt hjärta.
Så var de ett riktigt tufft beslut och gärna ett beslut jag överhuvudtaget inte skulle vilja gjort.
Jag älskar honom så mycket och han betyder väldigt mycket för mig, sen e han ju min första egna häst så det är rätt jobbigt att sälja bort.
Jag kommer förmodligen ångra mig ?
Men nu är beslutet fattat så de e bara att hoppas på de bästa!

Men de får mig nog att gråta tanken på att aldrig mera få se min lilla älskling :/



Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar