Powered By Blogger

tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Tisdagar är vanligt vis den dagen som jag spenderar med Sanne i badhuset och sen sover hon hos mig:)
Men idag blev det inte en sådan dag, för Sanne skulle på en kurs i Stockholm :/

Fast jag har haft en väldans trevlig dag med Michelle idag i stället :D
Alla dagar med henne är ju såklart roliga, men idag har vi köpt skor, sommar skor i mitt♥ !
Jag köpte ett par riktigt söta tyg skor, i storlek 34 hihi känner att jag har störst fötter i hela universum :))
Ändå så gillar jag mina fötter för att dom är små,skulle aldrig kunde tänka mig, mig själv i jätte stora fötter eller skor:o
Efter de så träffade vi Veronika en stund och sen gick vi hem till mig ,käkade nudlar och myste :)
Satt även och lyssnade på massa gamla låtar från lilla melodifestivalen, och oj va de var länge sen man hörde en del, men riktigt söta både låtar och barn:)

Ikväll ska jag försöka skriva klart min svenska artikel och gotta mig med lite härliga vindruvor (:

Börjar först klockan 1 imorgon vilket är väldigt skönt ,fast jag ska träffa Emil.V redan vid 10 för att sedan träffa Michelle och Emil.G vid halv 11:)


I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar