Powered By Blogger

onsdag 2 mars 2011

Dag 25 – En första

En första?
En första placering kanske, de fick jag och Leistur på våran första tävling tillsammans:)
En första lägenhet,
En första måltid på dagen ? min första måltid idag var i alla fall ett glas oboy och en macka med äggröra på :)
En första tanke när jag vaknade var vem fan ringer mig den här tiden ?
En första katt? min första katt, var en kattunge som jag hade hos farmor, min bror och kusin fick också varsin efter som att kissen fick 3 ungar :) min katt hette nilos (: något jag kom på när jag vara 4-5 år, jag brukade sitta och äta kakor bredvid deras låda som dom alltid låg i :)
En första bok? ja de måste nog ha varit den här boken som man får till dopet, den som föräldrarna ska skriva i hur mycket man har växt , hur mycket man väger osv osv.

Slash
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar