Powered By Blogger

onsdag 23 mars 2011

Onsdag

De var väldigt skönt att börja först klockan 1 idag (:
Igår kväll satt jag och skrev klart min artikel och några novell övningar, som jag sedan lämnade in idag.
Kändes rätt bra, känner mig ganska duktig nu som har fått undan lite restuppgifter :)

Efter skolan gick jag hem, svarade på kostfrågor som jag sedan lämnade in till A-K via internet :)
Så jag har fått undan en hel del nu!

Resten av min kväll kommer i stort sätt bara gå till städningen !
Imorgon kommer dom hit och blåser rören eller något liknande?
Måsta ha städat i badrummet och vid diskbänken, men känner att de känns bättre om de ser snyggt ut i hela lägenheten :))
De kan ju aldrig bli för städat så.

Imorgon ska jag gå med barnen till biblioteket, ska bli roligt, utflykter tyckte jag var roligast när jag var mindre, fast de tycker jag nog änu också :)

Nu ska jag återgå till mitt städande !:)

I love you because you are different
Rebecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar