Powered By Blogger

fredag 1 april 2011

ÅÅÅåland

Tjolahejsan ?
Jag är som vanligt ganska dålig på att uppdatera (: (a)
Torsdag förra veckan - dagiset
Fredag förra veckan - sjuk eller väldigt ont i halsen + att karin kom till mig och förgyllde min dag (:
Lördag- for vi till hållsta och hjälpte till där ,var även ut och red en Liten sväng i mörkret och träffade på en gubbe som skrämde livet ur mig :)
Söndag- Skojtävlingar som blidfari anordnade på Maricas gård, det var en riktigt rolig dag ! Sen på eftermiddagen följde vi med Marica och barnen och matade ankor!
Måndag- skolan som vanligt, + att jag for ut till hållsta och höll en turridning.
Tisdag- Sjuk..
Onsdag- Sjuk..
Torsdag- skolan och lämna in de individuella valen efter som att de var sista dan. Var även me och lekte lite efter som att de var friendsdag i skolan(: och sen åkte jag med Josse till åland :)
Fredag (i dag)- idag har jag vaknat upp hos pappa och har planer på att gå upp och pyssla lite med min/morfars lilla shettis :>
Gammal bild på mig och Legend (:
Efter att jag varit med honom så tänkte jag bada bubbel bad
Sen ska jag väl klä på mig och fixa mig lite och sen ska jag fara och träffa Veronika som kommer till Åland idag, sen ska jag nog busa med henne hela kvällen :D för att vi är busiga!

Dock är jag lite rädd för den här dagen efter som att det är 1 april och jag känner mig väldigt dum, (folk lurar mig ganska lätt) så ja igentligen skulle jag gärna isolera mig här ute i sund hela dygnet hehe.

Det är mysigt att vara här hos pappa,efter som att de ligger typ långt ut i ödemarken ? nästan iaf! och så är det stor och helt underbart att gå omkring här och ha hela huset för sig själv :)
+ att jag har bubbel badet helt för mig själv för att de bara är jag som använder det, lyxigt ! Igentligen borde man nog sälja de efter som att de bara är jag som använder det och ja, jag använder de ju mindre än en gång per månad :p

Nu ska jag hoppa i lite kläder och sen promenera upp till Lellisen


I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar