Powered By Blogger

fredag 22 april 2011

Långfredan.

Godmorgon,idag är det Långfredan. Vilket jag inte tycker att är så jätte speciellt men nåja :p
Idag ska jag nog gå ut och gå med en riktigt härlig människa som jag har saknat så tusans!
Annars har jag inga större planer för dagen:)

Igår steg jag upp klockan 5,vilket inte var så jätte populärt:) Började jobba klockan 6 så de va bara att stiga upp och hålla tyst :)
Dagen gick rätt fort tyckte jag, vi hade påskbord också,mysigt:)
Sen kom jag hem och hade det väldigt stressigt, för när jag kom innanför dörren fick jag ett mess om att mina kläder hade kommit:D
Så ja,jag stresspackade allt jag hade kvar att packa,höll på gick lite tokigt för jag höll på glömma en del saker, nu har jag vara glömt sån som inte är så världsligt så:)
Fick i alla fall mitt klädpaket:D
Sen vart de båten med Veronika ,till Åland :)
När jag kom hem så for jag och mamma och handlade lite, där jag träffade en riktigt söt tjej som jag inte sett på länge:o
Efter de for vi ut till Morfar&Mormor på kaffe och påsktårta:)
Sen vidare till pappa och visa mitt fina ägg med godis som jag har plockat ihop till familjen:)Jämförde storleken med en telefon:)
Sen hem och sova,efter som att jag hade varit vaken ca16 timmar? så började jag bli rätt slut:p

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar