Powered By Blogger

onsdag 27 april 2011

Onsad 27 April 2011

Godkväll (:
Idag har jag haft en riktigt trevlig dag! Jag är dessutom på väldigt bra humör :) så kan de bli bättre är ju frågan.
Lite bättre skulle de faktiskt kunna bli måste jag säga,men jag är glad ändå!
Igår gjorde jag inge vettigt alls, veronika kom och plockade upp mig vi 7 tiden, sen va vi och handlade och efter de gled vi runt lite med madde, eller lite vi gled runt lite överallt haha:)
Men vi hade trevligt i alla fall och sen så nassade jag hos veronika (:

Idag har vi varit inne i "stan" veronika var till frissan och jag o madde fikade, efter de så va vi upp ti kaphal en sväng och sen glassbaren
och efter de var jag,mamma&matte till wirrans och åt mat.
Sen for jag ut till sund och hela kvällen har jag och pappa dansat oss igenom en smörgåstårta efter som att jag fyller år imorgon :)
Den smakar även helt okej, måsta ju tjuvsmaka!

I love you because you are different
Rebecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar